6.12.12 г.

ПРОЕКТ: ВДЪХНОВЕНИЕ – отключени врати



Вдъхновител: Радослав Гизгинджиев

Никой не може да познае „ Началото” в самото начало. То изплува някъде по средата на пътя и след това просто го следваш…
Преди една година един мъж ме накара да гледам трейлъра на „ Изпуснати думи” пак, и пак , и пак…
А след това ме разочарова, защото филма бе кратък, а аз имах нужда още от цветовете в тази лента.
Когато прочетох откъси от романа „ Рай” исках всеки любим ред да бъде издълбан върху стената в дома ми, да бъде инкрустиран върху пръстена, който нося, да татуирам изречения по тялото си … като амулет за любов!
Вдъхновение:  Любов …, а другото е дим!

ВИЗИТКА

Име: Радослав Гизгинджиев или Hemiceratoides Hieroglyphica 

Професия: кинорежисьор, сценарист, писател

Защо пишеш? Често казвам, че не искам да пиша и не лъжа. Това не е избор, а порив, чрез който съм такъв, какъвто съм. 

Кога пишеш? През нощта. Пиша, когато усещям бяла или черна красота. 

Какво те вдъхновява? Вдъхновението не е точната дума. Аз не се вдъхновявам по принцип. Наелектризирам се без да може да се контролира. Наелектризира ме външният и вътрешният свят. Понякога „виждам“ без да го искам. Усещам порив, който прилича на нуждата да дишаш. Усещам жажда. Всичко може да ме наелектризира. 

Любими книги: „Гняв“ и „Черният дом“. 

Любими филми: Много филми има, но сега се сещам за „Странната история на Бенджамин Бътън“. 

Има ли рай в изпуснатите думи? Зависи кой ги чуе. Зависи от думите. 

Какво искаш да ни кажеш? Защо?  Искам да кажа да внимавате, какво говорите, защото думите могат да лекуват и разболяват. И не забравяйте, че любовта лекува всякакви рани. Ужасни рани могат да бъдат излекувани, които влачим с години. Не съдете, защото е изморяващо. И никога не подценявайте този срещу вас. Помнете, че когато стоите пред един човек, стоите пред един огромен свят, който има история, спомени, царе, демони, ангели, Рай, Ад. Дори понякога светът не е един. Това, искам да го кажа, защото съм сигурен, че ще живеете по-щастливи, по-неразочаровани и по-себе си. 

Как би се описал? Цитирай себе си! Аз съм тълпи от хора. Вярвам в тях и в природните стихии.
БЛАГОДАРЯ ЗА СПОДЕЛЕНОТО , БЛАГОДАРЯ, ЧЕ МЕ ВДЪХНОВЯВАШ !

06.12.2012
София

Няма коментари:

Публикуване на коментар