10.12.12 г.

ПРОЕКТ: ВДЪХНОВЕНИЕ – отключени врати



Вдъхновител: Захари Карабашлиев / 18% Сиво

Не го познавам. Или по-точно познавам го до автографа върху осемнадесетте процента.
Книгата винаги ще ми напомня за един мъж, вече без значение, оставил ми най - значещия подарък. 
18% Сиво – емблемата на лято 2010.
И когато влизам във филма ( защото с всяка страница виждах думите като изображения върху екрана) виждам себе си в главната роля, макар че не съм мъж.

Заради пътуването... и фотографията!
Movie Feeling!

Вдъхновение: Аз съм главната героиня от филм.

ВИЗИТКА

Име: Захари Карабашлиев
Професия:
Защо пишеш?
Защото не мога да не пиша.
Коя част от теб е в твоите герои?
Всяка.
Какво те вдъхновява?
Всичко може да ме вдъхнови.
Любими книги:
Виж в мрежата някъде - изброявал съм ги поне 5 пъти.
Любими филми:
Също.
Кой е твоя път измежду всички изминати пътища?
Не разбирам въпроса.
Какво искаш да ни кажеш? Защо?
Казвам го във всяка една книга, разказ, интервю, пиеса...
Как би се описал? Цитирай себе си!
Не ми е работа да се описвам сам.

БЛАГОДАРЯ ЗА СПОДЕЛЕНОТО , БЛАГОДАРЯ, ЧЕ МЕ ВДЪХНОВЯВАШ !
Благодаря за разбирането! По-добре кратки отговори, отколкото никога:)
С уважение и симпатия,
Захари

Няма коментари:

Публикуване на коментар