5.03.12 г.

Желание за флирт

Посягам към „ Неправна кантора” след като Емилия ми я препоръча. А тя ме усеща, знае вкуса ми. Е, не се е излъгала и този път.
Федерико Бакомо ме увлича още с първите си редове и след всеки следващ аз съм все по-любопитна да разбера наистина ли е бил корпоративен адвокат, какъв ли е в действителност този мъж с типично италианското чувство за хумор, как ли изглежда, ще ме разсмива ли по същия начин, ако се запознаем, ще ме накара ли да поискам да флиртувам с него?!? Защото в това се състои изкуството на един мъж – да накара жената да поеме инициативата за флирт.
И докато тези мисли прелитат през русата ми главица неусетно се хващам, че съм така вглъбена в историята на героите, в типично италианския привкус на описанията,че се връщам обратно в Италия, откъдето само преди броени дни се завърнах. Единствено тук съвсем фриволно може да използвате за слоган на адвокатска кантора „Със закона, отвъд закона”, без страх, че вниманието на икономическата полиция ще бъде привлечено.
А иначе независимо адвокати или не, всеки би могъл да открие себе си в житейските и професионални ситуации, в които са поставени героите. Светът е едно глобално село и независимо в Италия, България, Хонг Конг или Русия хората се вълнуват от едни и същи неща и не професията е това, което ни определя като хора. Ние сме това, което сме благодарение на собствените си качества, а ако към всичките ни достойнства прибавим и щипка от чувството за хумор на Дючезни… Ех, предизвикаме ли усмивка у другите това променя света към по-добро.
http://blog.scalino.eu/?p=418

29.02.2012
Елена Такева

Няма коментари:

Публикуване на коментар