26.03.12 г.

Обичам – началото на всичко!

Обичам начина , по който ме целуна на Piazza Nettuno в Болоня.
Обичам , че ми рецитира Лермонтов на руски на първата ни среща.
Обичам ръката ти върху кръста ми, докато прекосяваме студените болонски улици.
Обичам как събличаш дрехите ми. Обичам моментите, в които се чувстваш неловко от първата ни среща и се спъваш един, два, три пъти…
Обичам докосването ти, усещането на тялото ти върху моето тяло. Обичам страстта ти.
Обичам, когато трябва да изгладя полата си, но не знам как се борави с ютията ти, а ти взимаш и съсредоточено започваш да я гладиш.
Обичам , когато ми правиш спагети карбонара и обсъждаме съставките и аз не мога да разбера какво е „pancetta”, a ти търсиш в речника на руски и ми казваш, че ни трябва „грудинка”, но аз не знам и това какво е докато не откривам, че това е бекон.
Обичам, когато се опитваш да откриеш кой е любимия ми плод и веднъж разбрал, че харесвам ягоди  - купуваш 2000!
Обичам, когато танцуваш танго. Но най-много обичам, когато танцуваш танго с мен, въпреки, че не зная още стъпките.
Обичам, когато ме разсмиваш в три сутринта и смеха ми оглася съседните апартаменти. А защо сме будни по това време – познайте!
Обичам, че създаваме наши си истории, на които се смеем, като тази за силата на портокалите или за любопитния ти съсед, който си повдига многозначително веждите и съучастнически подпитва за нощите ни…
Обичам, че откриваш разни неща у мен, които си мислех, че само аз знам.
Обичам, че знаеш, абсолютно винаги правилните отговори , които аз искам да чуя.
Обичам чувството ти за хумор и трипръстия символ, засвидетелстващ, че извънземните съществуват.
Обичам, че когато ме изпращаш на гарата, точно в момента, в който ще заплача разказваш някоя смешна история – естествено за нас и твоят съсед.
Обичам как пееш онази песен от времето, когато си бил на 18 и си забавлявал туристите в Неапол.
Обичам топлината на тялото ти , която усещам в леглото ни.
Обичам да те гледам как спиш. Обичам да се будя рано сутрин и да те изпращам на работа в този умопомрачително ранен час.
Обичам, че ме любиш още щом влезеш през вратата. Обичам желанието  ти към мен.
Обичам пъзелите, които редиш, карането на колело. Обичам , че си купи цветя за апартамента както ти препоръчах… макар и да са кактуси! Обичам, че се допитваш до мнението ми за аранжиране на балконската ти „градина”, особено , когато си наумил да има бяла статуя.
Обичам, че запази съобщението ми написано с червило върху прозореца ти.
Обичам момента, в който те срещнах, въпреки, че старателно го избягвах.
Обичам е началото на всичко, а сега и края.
Обичам…
26.03.2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар