31.12.11 г.

2011 - Година на познание

Броени часове остават и 2012 ще влезе във владение на Света за 1 година! Ако трябва да съм точна 21 часа! И колкото и да не исках да правя равносметка на изминалата година, си казах - защо пък не! Бе страхотна година!
Благодаря на моите издателки, че сбъднаха мечтата ми и публикувах  2 есета на български и италиански.Това пък второто не съм си го и помисляла! Еми, Райна - благодаря ви, момичета!
Благодарности на Лина и Мариана, за оказаната подкрепа в много важен за мен момент! Година, в която приятелствата бяха проверени!
Дъщеря ми замина да учи в Англия това, за което мечтаеше!
Поканиха ме за гост в Шоута на Камелия и за моя чест срещнах 3 много интересни дами - Боряна Антимова, Десислава Радева и Гергана Йорданова Бахчи .
Пътувах до о.Скопелос  с Вероника и ми бе много приятно, защото скоро тя щеше да отпътува за Университета в Хъл …
И до Сарденя пътувах, където пък бе фантастично и слушах Паоло Фресу на живо. Благодаря на Елена, Чавдар и Марко от Италианската търговска камара, както и на Здравка , Мария, Виктор и Илчето за чудесната компания. Какви снимки , а?!?
Имам си нови, много пъстри и весели колеги и като за предколеден подарък Венчето ме заведе в Болоня, със Сабина. А там пък ... просто на Коледа се случват чудеса!!!
Преди 3 дни  телефонът ми иззвъня и бях щастлива да разбера, че съм приета да уча 9 месеца италиански. Както Вяра каза днес –Ти си си го заслужила!!!
Прекрасна бе тази 2011 и я обичам с всичките трудности и щастия, които изживях.
Мога да изброя още малки и големи моменти от пъзела - приятелството ми с Mrs. and Mr. Jazz - колко музика има у тях!
Моята скъпа Вес – мъдра и палава същевременно – Индия ни очаква!
Владина и уроците й за Пътя!
Възможността да превеждам в началото на изминалата година на един малайзийски учител по Кристало терапия и Минг Чи ми разкри познания, които и неподозирах, че ще ми бъде дадено да знам.
Като се замисля 2011 година бе година на познание и мъдрост. Започна с курс по Кристало  терапия и завърши с известие за курс по италиански. През останалите месеци учех житейски и професионални мъдрости. Аси ме срещна с филмите на Ким Ки Дук и това ме завладя. Гледах филми и четох книги изпълвайки се с чувства, които ми позволиха да изживея годината по този начин.
Останалото предстои в 2012! Благословена съм!
31.12.2011г.
Елена Такева

Няма коментари:

Публикуване на коментар