29.12.11 г.

Carpe Diem

Януари/София – Съчинявам приказки за теб до сутринта. Защото как иначе ше дойде утре?!?
Февруари/Удине – Вкусът на устните ми е изкушение. Всеки път!
Март/Венеция – Близо и далече губят смисъл.
Април /Тревизо – Ти си непрекъсната мелодия в мислите ми.
Май/ Удине -София – Лягаме си в двата края на света, но заспиваме прегърнати.
Юни/Неапол – Ти си кораб, а аз съм всички пристанища.
Юли/Амалфи – Притеснително, истинско, нелогична хубаво, плашещо нежно!
Август/някъде из Италия – Полетни разписания, перони и пътища – свързващи ни.
Септември/Рим – И пак за теб цветя ще късам!
Октомври/Удине – Бъркаш в джоба си и вместо ключа от вкъщи, намираш ключа от сърцето ми.
Ноември/София – Животът неочаквано ти подарява! Стихове на Лермонтов с италиански привкус.
Декември/Болоня – Благословени от Бога в Болоня.
29.12.2011
Елена Такева

Няма коментари:

Публикуване на коментар