2.04.12 г.

За предубежденията

С ръка на сърцето мога да кажа, че никога не съм подозирала , че съм предубедена. Докато животът не се завъртя така, че на повърхността да изплуват предубежденията ми в целия им блясък. И пак се замислих, че работата с егото ми никога не ще има край.
Някак случайно, небрежно, а всъщност много категорично ми бе заявено направо в лицето -  „И ти скъпа моя таиш едно на ум без причина.” И не можех да отрека. Имаше доказателства вече.
След като така бях впечатлена от  Bachatango – то в Италия, реших веднага да намеря школа и да започна да се уча  тук, в София. Оказа се, че тази разновидност на тангото или по-точно микса на двата танца не е популярен в България. Докато прозвънявах танго-школи и все повече се отчайвах, защото за да се запиша бе необходимо да имам партньор, съвсем неочаквано по време на партито на Теди, Мария ми спомена , че танцува и ме покани и мен. Ей , така – от нищото се получи. А вече се бях отказала.
Купих си специална пола за танго , насрочихме си среща, заредихме се с настроение и в уречения ден бях на точното място. За моя изненада в залата срещнах един мъж, с когото танцувахме салса. По-точно той бе от напредналите и идваше в нашата група, за да ни помага да усвояваме танца по-добре. Не го харесвах. Бях си създала мнение, в което бях убедена… А сега се срещахме отново в залата за танци.
Може би повторенията се случват , за да се даде шанс да променим нагласите си, да минем на друга честота, да се научим…
Казах на Мария „ Дано не трябва да танцувам с него.” И тя ме успокои – „ Щом не искаш- няма.” Така напълно спокойна от широката й усмивка влязох в залата и … след десет минути танцувах точно с него.
Няма да изпадам в подробности – кой, защо и как. Само ще кажа – оказа се много мил и въпреки, че танцуваше близо две години, бе невероятно търпелив  „ да ме разходи” както се казва на езика на тангото и да ми покаже стъпките.
После се замислих защо някога си бях създала погрешно впечатление? Кое ме бе накарало да съм предубедена?
Причината бе в мен самата, в създадените вече модели …
А бе дошло време да ги променя.
02.04.2012 г.
Елена Такева

Няма коментари:

Публикуване на коментар