24.08.11 г.

L'amor che move il sole e l'altre stelle...

Влюбени ли сте?
Ако не ,посетете Италия.  Обезателно ще се влюбите и ще се върнете отново.
Така и не разбрах кога и как аз се влюбих в тази страна. Но това не бе любов от пръв поглед. По-скоро бе предусещане някъде дълбоко в сърцето ми, в годините. Предчувствие за утрин, малко преди да отворя очи… докато един ден се събудих и любовта бе разцъфнала.
Любов е, когато близо и далеч изгубят смисъл, защото ние сме само на един полет разстояние.
Любов е, когато усещам сърцето ми да бие през удар, а аз го усещам през блузата..., през улици..., през седем царства при мисълта, че заминавам за Италия. Любов е, когато не успявам да я прогоня,  дори и с много работа, дори и с много смях, дори и с други мисли ...
Любов е, когато  очакването  самолетът да се приземи има вкус на Мартини. Всеки път.
Любов е, когато съм кораб, а в Италия са всички пристанища.
Любов е, когато поглеждам в огледалото и ... виждам Сардиния.
Любов е, когато мълча - заради споделената тишина в Темпио Паузания.
Любов е, когато съм в Рим, изгаряща, забързана, искаща, търсеща ... и забравям накъде бях тръгнала преди малко.
Любов е, когато Венеция е пълна с невидими гирлянди, фанфари, факли, знамена и с музика, която чувам само аз... Защото си наблизо.
Любов е, когато съчинявам приказки до сутринта за Лигурия и петте земи. Защото как иначе ще дойде утре?
Любов е, когато бръкна в джоба си и вмeсто ключовете от къщи, намеря билет от метрото в Рим.
Любов е когато аромата на лимони извиква вкуса на Лимончело по устните ми.
Любов е когато замесвам тесто за питка, но неочаквано се хващам как редя пица.
Любов е, когато вече няма значение как го наричаме чувството, което ни възнася.
Любов е, когато знам, че съм тук, каквото и да става.
Любов е , когато Милано ме приютява.
Любов е когато в мен пърхат пеперуди...
Италианците са проникнали в тайната на живота – удоволствие, удоволствие и пак удоволствие!
Bel far niente- красотата да не правиш нищо. Просто обичай!

24.08.2011г.
Елена Такева

Няма коментари:

Публикуване на коментар